Léto s internetovým marketingem 2016

Nehledejte stále nové a nové zákazníky. Ty nejlepší už máte. Jsou to ti, kteří u vás nakoupili včera, před týdnem, před rokem. Děláte všechno proto, aby se k vám rádi a často vraceli? Přijeďte si do malebné krajiny Lužických hor ověřit, zda správně používáte retenční marketing.

Základní fakta o akci

Termín:
23.–27. 8. 2016
Cena:
11 680 Kč + DPH
Místo:
resort Malevil, Heřmanice v Podještědí
Kapacita:
35–40 účastníků
Volných míst
momentálně obsazeno, ale hlaste se dál jako náhradníci; volná kapacita se ještě může změnit
Rozsah:
4 dny + úvodní večer

Podrobnosti o odborném programu, lektorech, místě a ubytování, ceně, dalších detailechobjednávce.

Odborný program

Předloni jsme sestavovali marketingový plán podle frameworku See Think Do a letos se zaměříme na jeho poslední fázi Care. Mimo jiné se naučíte:

  • Proč odlišovat akviziční a retenční reklamu a jak s retenční reklamou pracovat.
  • Jak optimalizovat web a další komunikační kanály pro vracející se zákazníky.
  • Která data o zákaznících sledovat, kde je získat, jak vyhodnocovat a jak podle nich zákazníky segmentovat.
  • Jak navrhnout optimální věrnostní program, aby fungoval pro vás i vaše zákazníky.
  • Čím se na věrnosti zákazníků podílí značka a jak o ni dlouhodobě pečovat.

LIM není konference. Nebudete jen sedět a poslouchat. Každý den sice odstartuje krátká přednáška, po ní však přijdou praktické workshopy a diskuse, ve kterých budete hrát hlavní roli vy. Nechceme, abyste si do práce a podnikání odnesli jen nové vědomosti. Chceme, aby se vaše práce a podnikání začaly už na LIMu měnit.

Dnem i nocí bude otevřený konferenční sál, ale pracovat můžete i v baru, venku u bazénu, při golfu či na bowlingu. Všude tam vám budou lektoři neustále k dispozici a záleží jen na vás, jak celé čtyři dny využijete.

Lektoři a hosté

Po celou dobu akce o vás budou pečovat tři lektoři:

  • Vílém Rubeš – doyen české reklamy a marketingu. Budoval značky nejoblíbenějších minerálek i piv a zboural nejeden reklamní mýtus na svém blogu i v televizních pořadech.
  • Pavel Jašek – kdysi začínal v Dobrém webu, pokračoval analýzou zákazníků v Tipsportu a dnes je hlavou analytického týmu v českém Googlu. Neexistuje nic, co by o zákaznické analytice a segmentaci nevěděl.
  • Marek Prokop – tentokrát nechá SEO doma a sáhne do svých bezmála třicetiletých zkušenosti s návrhem UX. K tomu přidá copywriting a komunikaci se zákazníky. Navíc ohlídá, aby celý program držel tematicky pohromadě.

Jako vzácného hosta uvítáme Radka Hrachovce, který se věnuje retenčnímu marketingu už 18 let a vám se bude věnovat celý den a večer. Těžko byste v ČR hledali povolanějšího specialistu na věrnostní programy a direct marketing cílený na stálé zákazníky. Podívejte se na jeho web a twitter.

Místo a ubytování

Akci hostí resort Malevil v malebné krajině na úpatí Lužických hor. Kdo zná, nemusí číst dál, kdo nezná, pozná, že to je místo s velkým M. Má duši, styl, velkorysé prostory pro náš odborný program, desítky příležitostí k aktivní i lenivé rekreaci a útulné, dobře vybavené pokoje na odpočinek.

Když zrovna nebudete pracovat, můžete hrát golf, tenis, squash, petanque, jezdit na čtyřkolkách, kolech, koních, vyrazit do hor… Uff, snazší by bylo vyjmenovat, co na Malevilu dělat nejde.

Ubytovaní budete ve dvoulůžkových pokojích v hlavní budově a v sousední Pražačce, která je od hlavní budovy pár minut pěšky. Všechny pokoje mají koupelnu a většina i WiFi. Tam, kde není WiFi na pokoji, je ve společenské místnosti téhož objektu.

Na své si příjdou i fanoušci pánů Cuketky a Pohlreicha, protože na Malevilu fakt dobře vaří a na výběr jsou hned tři restaurace v různých stylech.

Cena

Cena činí 11 680 Kč + DPH a zahrnuje:

  • ubytování na čtyři noci ve dvojlůžkových pokojích s koupelnou,
  • čtyři snídaně,
  • čtyři obědy formou bufetu,
  • dva večerní rauty,
  • kompletní odborný program.

Cena nezahrnuje:

  • večeře s výjimkou dvou rautů,
  • placené volnočasové aktivity.

Akce začíná v úterý 23. srpna večer uvítacím rautem. Pokud to máte na Malevil jen kousek, můžete přijet až druhý den ráno. V tom případě zaplatíte jen 10 800 Kč + DPH, ale připravíte se o seznamovací raut a jednu snídani.

Další otázky, které vás možná zajímají

Jak se dostanu na místo konání?

Autem: Z Prahy či přes Prahu po dálnici do Liberce a dále na Jablonné a Heřmanice v Podještědí. Cesta trvá asi hodinu a 40 minut. Ze západních Čech vede trasa přes Děčín, z východních přes Jičín a Liberec. Z Moravy je asi nejvýhodnější jet přes Prahu.

Veřejnou dopravou: Autobusem z Prahy (Černý Most) do Liberce a dalším autobusem do Heřmanic v Podještědí. Cesta i s přestupem trvá 2 a půl hodiny, je však třeba vyjet už brzy odpoledne. Pozor: stanice se v IDOSu jmenuje Heřmanice/Jablonné v Podještědí. Samotné Heřmanice jsou jinde!

Kolik budu muset zaplatit kromě základní ceny?

V základní ceně máte zahrnuto vše potřebné s výjimkou dvou večeří. Ceny většiny jídel se na Malevilu pohybují mezi 200 a 300 Kč. Prohlédněte si stálý jídelní lístek.

Dále můžete (ale nemusíte) využít některých placených volnočasových aktivit, např. golf, tenis, squash, bowling, půjčovnu kol, koně a třeba i let vrtulníkem. To již záleží jen na vás.

Máte slevy pro studenty, důchodce nebo větší skupiny?

Bohužel, nemáme.

Co když se přihlásím, zaplatím a pak nebudu moci přijet?

V takovém případě svou objednávku co nejdříve stornujte a my uděláme vše pro to, abychom vám mohli vrátit všechny peníze. Je to ale podmíněno tím, že za vás najdeme náhradu. Pokud ji nenajdeme, vrátíme vám jen část peněz podle toho, kdy svou přihlášku stornujete:

  • 30–59 dnů před začátkem: vrátíme 70 %,
  • 10–29 dnů před začátkem: vrátíme 50 %,
  • 0–9 dnů před začátkem: nevrátíme nic.

Nechci platit společné obědy, protože jsem vegetarián, držím dietu, nebo protože prostě nechci.

Nevadí. Napište nám to do poznámky v objednávce a nějak to vyřešíme. Totéž v případě, že odmítáte snídat.

Kdy nejpozději musím dorazit?

Přijedete-li již první den, pak do osmi hodin večer, kdy vypukne seznamovací raut. Druhý den stačí do 10 hodin ráno, kdy začne první přednáškou odborný program.

Chci s sebou vzít manžela, děti, milenku…, kteří se akce nezúčastní.

Pravděpodobně to nepůjde, protože je objekt plně obsazen, ale připište nám to do poznámky k přihlášce a zkusíme něco vymyslet. Buď se to podaří, nebo nepodaří.

Mám otázku, která tu není…

Pošlete nám ji na adresu posta@prokopsw.cz.

Objednávka

Kapacita je nyní plně obsazena. Protože však skoro vždy ještě někdo svou účast zruší, přihlaste se jako náhradníci a obratem vás budeme informovat o dalším postupu.

Objednávám účast na Létu s internetovým marketingem pro osob.

Kontaktní údaje objednatele

Této osobě pošleme fakturu a budeme s ní řešit případné změny.

Fakturační údaje

Tyto údaje vám napíšeme na fakturu.

Prosíme vás i o kontakty na účastníky, pro které akci objednáváte. Dostanou od nás organizační instrukce a podrobnosti o programu. Pokud účastníky zatím neznáte, nemusíte je vyplňovat.

1. účastník

Zúčastní se od

Chcete něco doplnit nebo se na něco zeptat?

A nakonec klikněte na tlačítko. Toť vše.


Do 24 hodin po odeslání formuláře obdržíte zálohovou fakturu a další instrukce e-mailem. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Děkujeme za vaši přízeň.