Obchodní a organizační podmínky školení

Jak vyřizujeme objednávky

  1. Nejpozději následující pracovní den od přijetí objednávky si od vás e-mailem vyžádáme její potvrzení a fakturační údaje.
  2. Po potvrzení objednávky vám vystavíme zálohovou fakturu na celou částku včetně DPH. Od toho okamžiku vám místo na školení rezervujeme. Jestliže ovšem nezaplatíte zálohu do data splatnosti, můžeme místo přenechat jinému zájemci.
  3. Po zaplacení zálohové faktury vám pošleme daňový doklad a další instrukce ke školení.

Pokud se přihlásíte jen několik dní před školením a platba převodem by se již nestihla, pravděpodobně se s vámi dohodneme na úhradě v hotovosti přímo na školení.

Storno podmínky

Jestliže se z jakéhokoli důvodu nemůžete zúčastnit školení, na které jste se přihlásili, co nejdříve nás o tom informujte e-mailem.

Pokud se odhlásíte z již zaplaceného školení alespoň dva týdny před jeho konáním, vrátíme vám celou částku, případně ji můžete použít na úhradu jiných našich služeb (např. téhož školení v dalším termínu).

Pokud se odhlásíte z již zaplaceného školení jeden až dva týdny před jeho konáním a neseženeme za vás náhradu, vrátíme vám polovinu zaplacené částky, případně tuto polovinu můžete použít na úhradu jiných našich služeb (např. téhož školení v dalším termínu).

Pokud se odhlásíte z již zaplaceného školení méně než týden před jeho konáním a neseženeme za vás náhradu, nebo pokud na školení bez odhlášení nepřijdete, bohužel vám peníze vrátit nemůžeme.

Další otázky

Máte-li k organizaci školení jakékoli otázky, piště Ivě Prokopové na iprokopova@prokopsw.cz. Dotazy k odbornému obsahu školení směřujte prosím na Marka Prokop - mprokop@prokopsw.cz.