Školení optimalizace PPC reklamy

Placené odkazy v Googlu a Seznamu představují jeden z nejefektivnějších zdrojů cílené návštěvnosti. Naučte se optimalizovat PPC reklamu v systémech AdWords a Sklik na jednodenním školení pro středně pokročilé.

Základní fakta o školení

Název školení: Optimalizace PPC reklamy
Místo konání: školicí centrum EDU 2000, Oldřichova 49, Praha 2
Počet účastníků: maximálně 12
Rozsah školení: 1 den, tj. 6-8 hodin s přestávkou na oběd
Cena: 4 400 Kč bez DPH
Termín: není stanoven

Co se na školení naučíte

Možná vás překvapí, že v AdWords či Skliku můžete mít svůj inzerát na vysoké pozici za mnohem menší cenu za klik než vaši konkurenti za vámi. Jak to udělat se naučíte na našem školení. Po velmi krátkém teoretickém úvodu se lektor zaměří na praktické optimalizační postupy, které mimo jiné zahrnují:

  • analýzu a výběr klíčových slov pro vyhledávání i kontextovou reklamu,
  • správné strukturování kampaní na reklamní sestavy,
  • psaní optimálních inzerátů,
  • optimalizaci vstupních stránek,
  • měření a vyhodnocování návratnosti vynaložených prostředků,
  • odlišnosti kampaní pro vyhledávání a obsahovou síť,
  • pokročilé funkce Google AdWords (optimalizátor konverzí, geotargeting, interaktivní formáty reklamy apod.)

Pro koho je školení určeno

Školení je pro vás vhodné, jestliže:

  • již máte účet v alespoň jednom ze systémů Sklik či AdWords, spravujete v něm svou reklamu a v administraci účtu se obstojně orientujete,
  • nejste úplně spokojení s výsledky svých kampaní a cítíte, že by mohly být lepší.

Jedinou vstupní podmínkou je tedy znalost administrace systémů Google AdWords nebo Sklik Seznamu a alespoň krátká zkušenost se zakládáním a správou kampaní. Školení je vhodné i pro ty, kteří zatím spolupracují s PPC agenturou a chtějí si nadále optimalizovat své kampaně sami.

Nenabízíme zvlášť školení pro začátečníky a pokročilé, protože se domníváme, že základy i pokročilé techniky optimalizace lze během jednodenního intenzivního kurzu vysvětlit velmi dobře. Nízký počet účastníků navíc lektorovi umožňuje přizpůsobit výklad vašim individuálním potřebám.

Kdo vás bude školit

Lektorem školení je Robert Štípek, který svou kariéru v PPC reklamě začínal v agentuře Outrider prací pro klienty jako T-Mobile, Škoda Auto, O2, SkyEurope, Motorola a další. Poté skoro dva roky pracoval v týmu optimalizátorů Skliku přímo v Seznamu, kde získal interní znalosti, které má jen málokdo. Nyní vede vlastní malou PPC agenturu.

Přihláška

Termín dalšího kurzu zatím není stanoven, pokud máte o školení zájem, zaregistrujte se, abychom vám mohli zajistit přednostní účast v dalším termínu. Můžete si též vyžádat privátní školení pro svou firmu či skupinu alespoň pěti osob.

Chcete něco doplnit nebo se na něco zeptat?

A nakonec klikněte na tlačítko. Toť vše.


Do 24 hodin po odeslání formuláře obdržíte další instrukce e-mailem. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Děkujeme za vaši přízeň.