Školení psaní pro web a on-line copywritingu

Obsah je král a dobře napsaný text je nejúčinnější zbraní internetového podnikatele v boji o návštěvníky a zákazníky. Naučte se na dvoudenním intenzivním kurzu psát tak, abyste z tohoto boje vyšli vždy vítězně.

Základní fakta o školení

Název: Kurz psaní pro web a on-line copywritingu
Termín: 12. až 13. října 2016 (středa, čtvrtek) - volno
Cena: 7 800 Kč + DPH (6 990 Kč + DPH pro přihlášené do 13. 9.)
Místo: školicí centrum EDU 2000, Oldřichova 49, Praha 2
Účastníků: maximálně 12
Rozsah: 2 dny, celkem asi 16 hodin + až 4 hodiny večerní debaty
Lektor: Marek Prokop

Nechcete číst víc? Skočte rovnou na přihlášku.

Co se na školení naučíte

První den získáte teoretické znalosti o zákonitostech psaní pro web ilustrované na mnoha příkladech. Mimo jiné se naučíte:

  • Jaký je význam textu na webu ve srovnání s jinými médii.
  • Zásady stylistiky a typografické úpravy webového textu.
  • Jak psát texty s ohledem na vyhledavače.
  • Co je AIDA a jak psát obchodně přesvědčivé texty.
  • Jak testovat a měřit obchodní účinnost webového obsahu.

Celý druhý den vás čeká praktické procvičování. V učebně jsou k dispozici počítače, na kterých sami napíšete texty podle zadání lektora, ale můžete si zvolit i témata ze své vlastní praxe. Ke svým textům získáte zpětnou vazbu jak od lektora, tak od ostatních účastníků, takže rychle objevíte, kde děláte nejvíce chyb.

Po prvním dni školení se můžete zúčastnit neformální večerní debaty o psaní pro web v restauraci Marná snaha.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno všem, kteří zodpovídají za obsah firemního webu, elektronického obchodu, informačního portálu či webového magazínu. Největší přínos pro vás bude mít, pokud sami aktivně píšete a chcete své dovednosti ještě zlepšit. Kurz oceňují i redaktoři nebo copywriteři se zkušenostmi z off-line médií, kteří se chtějí co nejlépe přizpůsobit prostředí webu.

Kdo vás bude školit

Lektorem školení je Marek Prokop, který aktivně píše pro web již přes 10 let. Je autorem známého seriálu Píšeme pro web (Interval, 2004), píše několik odborných blogů (Sova v síti, Všemi osmi) a obchodní texty psal např. pro e-shop Mall.cz či hotelovou síť Fortuna (nyní CPI Hotels). V současnosti ho nejvíc baví experimenty s mikrotexty na Twitteru a Facebooku a interaktivní copywriting.

Přihláška

Nejbližší volný termín je 12. až 13. října 2016. Jestliže se přihlásíte do 13. 9., získáte školení se slevou za 6 990 Kč bez DPH. Pokud vám termín nevyhovuje, zaregistrujte se, abychom vám mohli zajistit přednostní účast v dalším termínu. Můžete si též vyžádat privátní školení pro svou firmu či skupinu osob.

Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami školení.

Chcete něco doplnit nebo se na něco zeptat?

A nakonec klikněte na tlačítko. Toť vše.


Do 24 hodin po odeslání formuláře obdržíte další instrukce e-mailem. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Děkujeme za vaši přízeň.