Kurz on-line copywritingu a psaní pro web

Obsah je král a dobře napsaný text je nejúčinnější zbraní internetového podnikatele v boji o návštěvníky a zákazníky. Naučte se na dvoudenním intenzivním kurzu psát tak, abyste z tohoto boje vyšli vždy vítězně.

Základní fakta o akci

otevřený termín (hlaste se, pak se domluvíme)

7 800 Kč + DPH

EDU 2000, Oldřichova 49, Praha 2

2 dny (16 hodin)

maximálně 12 účastníků

školí Marek Prokop

Co se na školení naučíte

První den získáte teoretické znalosti o zákonitostech psaní pro web ilustrované na mnoha příkladech. Mimo jiné se naučíte:

  • Jaký je význam textu na webu ve srovnání s jinými médii.
  • Zásady stylistiky a typografické úpravy webového textu.
  • Jak psát texty s ohledem na vyhledavače.
  • Co je AIDA a jak psát obchodně přesvědčivé texty.
  • Jak testovat a měřit obchodní účinnost webového obsahu.

Celý druhý den vás čeká praktické procvičování. V učebně jsou k dispozici počítače, na kterých sami napíšete texty podle zadání lektora, ale můžete si zvolit i témata ze své vlastní praxe. Ke svým textům získáte zpětnou vazbu jak od lektora, tak od ostatních účastníků, takže rychle objevíte, kde děláte nejvíce chyb.

Po prvním dni školení se můžete zúčastnit neformální večerní debaty o psaní pro web v restauraci Marná snaha.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno všem, kteří zodpovídají za obsah firemního webu, elektronického obchodu, informačního portálu či webového magazínu. Největší přínos pro vás bude mít, pokud sami aktivně píšete a chcete své dovednosti ještě zlepšit. Kurz oceňují i redaktoři nebo copywriteři se zkušenostmi z off-line médií, kteří se chtějí co nejlépe přizpůsobit prostředí webu.

Kdo vás bude školit

Lektorem školení je Marek Prokop, který aktivně píše pro web již přes 20 let. Je autorem známého seriálu Píšeme pro web (Interval, 2004), píše několik odborných blogů (Sova v síti, Všemi osmi) a obchodní texty psal např. pro e-shop Mall.cz, hotelovou síť Fortuna (nyní CPI Hotels) nebo obchod Čaj týdne, pro který kromě redakce veškerého obsahu připravil i kompletní komunikační manuál. V současnosti ho nejvíc baví experimenty s mikrotexty na Facebooku.

Pevný termín tohoto školení není určen. Přihlaste se, prosím, a jakmile se sejde dost zájemců, budeme vás kontaktovat, abychom se dohodli na termínu, který vám bude vyhovovat. Můžete si též vyžádat privátní školení pro svou firmu či skupinu osob.

Do 24 hodin po odeslání formuláře obdržíte další instrukce e-mailem. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Děkujeme za vaši přízeň.

Přihláška

A nakonec klikněte na tlačítko. Toť vše.

Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami školení. Do 24 hodin po odeslání formuláře obdržíte další instrukce e-mailem. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Děkujeme za vaši přízeň.

Napsali o kurzu copywritingu

Dobrý den, Marku,

děkuji za inspirativní dva dny strávené společně v NTK! Za sebe musím říct, že se mi to moc líbilo a hlavní efekt, který na sobě pozoruji, je nová chuť psát. Což za sebe považuji za možná užitečnější výsledek, než nové znalosti.

—Robert Haas, SYMBIO Digital, s.r.o