Obchodní strategie pro web

Lidé se někdy chovají podivně. Napadlo by vedení firmy, která uvažuje o otevření pobočky v novém městě, začít výběrem pokrývačské firmy či koberců? Určitě ne. Přesto však tatáž firma zvažující vytvoření nového webu pravděpodobně začne hledáním webdesignéra.

Nedělejte stejné chyby jako vaši konkurenti

Nestavte dům od střechy. Nezačínejte budování nových stránek od jejich vzhledu. Začněte tím, že si určíte konkrétní cíle a naplánujete cestu k jejich dosažení. Než oslovíte webdesignéra, měli byste mít jasno alespoň v těchto otázkách:

  • Jaký účel bude váš web mít? Prezentaci firmy? Místo pro fotografii generálního ředitele a loga všech vašich certifikátů? Nebo naopak něco, co vám přinese skutečný obchodní efekt, nové zákazníky, zvýšení tržeb či snížení nákladů?
  • Máte realistický, konkrétními daty podložený obchodní plán, který garantuje návratnost vašich investic? Víte, kolik vás bude vytvoření, provoz a propagace webu stát, a kolik vám naopak přinese?
  • Jakou cílovou skupinu chcete svým webem oslovit? Jak je veliká, co očekává, jak se chová, podle čeho se rozhoduje?
  • Jakou poptávku chcete uspokojit? Jak je veliká a existuje vůbec, nebo ji budete muset teprve vytvořit?
  • Které své produkty a služby budete na webu nabízet? Snaha pokrýt celý sortiment nemusí být vždy nejrozumnější.
  • Kdo je vaše konkurence, co přesně nabízí, jak to nabízí a jak ji chcete porazit? Nezapomeňte, že na internetu vám může konkurovat někdo úplně jiný či úplně jinak než v reálném světě.
  • Jak dostanete na své stránky návštěvníky a čím je poté přesvědčíte, aby si koupili vaše produkty či služby nebo jinak naplnili obchodní cíle vašeho webu?
  • Jak zajistíte provoz stránek personálně? Pouze neúspěšný web nepotřebuje nikoho, kdo by se o něj staral.

Nejsou to lehké otázky? Máte pravdu, nejsou. Asi proto si je většina firem raději neklade a jejich webové stránky pak končí neúspěchem. Neudělejte stejnou chybu.

Využijte zkušenosti z úspěšných projektů

Právě vy ovšem máte slušnou šanci tuto chybu neudělat. Již znáte správné otázky, a to je první krok ke správným odpovědím. Navíc tyto odpovědi nemusíte hledat sami. Pokud nemáte dlouholeté zkušenosti s podnikáním na internetu, asi byste je ani nenašli.

My potřebné zkušenosti máme a jsme připraveni vám je předat.

  • Pomůžeme vám určit realistické cíle a připravit ziskový obchodní plán.
  • Prozkoumáme vaši cílovou skupinu a její poptávku.
  • Analyzujeme vaši konkurenci a poradíme vám, jak nad ní vyniknout.
  • Navrhneme vám konkrétní metody propagace a správy vašeho webu s ohledem na rentabilitu jeho provozu.

Výsledkem bude kompletní projekt vašich nových internetových stránek. S ním se pak můžete obrátit na libovolného webdesignéra nebo nechat jeho kompletní realizaci na nás.

Vyplňte laskavě níže uvedený formulář, abychom vás mohli kontaktovat a dohodnout si konzultaci úspěšné strategie vašeho nového webu.

Chci vybudovat úspěšný web a nezávazně žádám o nabídku konzultace jeho obchodní strategie.

Zde laskavě napište, čím se zabývá vaše firma, adresu vašich současných stránek (pokud máte), jaké jsou vaše cíle atd.:

A nakonec klikněte na tlačítko. Toť vše.