Web copywriting

Copywriting je tvorba marketingových a reklamních textů s konkrétním obchodním cílem - prodat výrobek, vzbudit poptávku, posílit značku, apod. Web copywriting se zabývá obchodními texty webových stránek.

Proč se prodej přes internet firmám nedaří

Pokud šikovný obchodník osobně nabízí kvalitní produkt za dobrou cenu, snadno přiměje pět z deseti zájemců ke koupi. Průměrná webová stránka přesvědčí ze sta zájemců jen jednoho. Proč tomu tak je?

Mnoho firem dosud nepochopilo jednoduchou pravdu: zboží se neprodá samo. Živý obchodník výrobek předvede, vysvětlí výhody, zodpoví otázky. Aby byla webová stránka stejně úspěšná, musí udělat totéž. To ovšem nejde bez perfektně srozumitelného a přesvědčivého textu. Proto je copywritnig tak důležitý.

Na webu prodává text

Jediné, čím mohou webové stránky splnit svůj obchodní cíl, je jejich obsah. Vzhled může zaujmout, vytvořit atmosféru, získat důvěru. Prodává ale text. Pokud ho ovšem napíše dobrý copywriter. Judith Charlesová říká, že „copywriter je prodavač za psacím strojem.“ Má pravdu a na webu to platí dvojnásob.

Naučíme vaše stránky prodávat

Pro vaše internetové stránky napíšeme texty, které budou prodávat vaše výrobky či služby, povzbuzovat poptávku či posilovat vaši značku a pozitivní působení vaší firmy na veřejnost. Mohou to být např.:

  • nabídky či popisy výrobků a služeb,
  • informace o firmě a jejích aktivitách,
  • textové inzeráty a jiné reklamní texty,
  • tiskové zprávy, PR články apod.

Texty vypracujeme samostatně podle vašich podkladů tak, aby plnily vámi požadované obchodní cíle.

Co od vás budeme potřebovat

Copywriting začíná pečlivou analýzou. Aby mohl copywriter napsat srozumitelný, přesvědčivý a obchodně účinný text, musí nejprve:

  • poznat vaše výrobky, zboží či služby a vystihnout jejich přínosy,
  • pochopit vaše typické zákazníky, jejich nákupní rozhodování a chování,
  • objevit, čím se lišíte od konkurence,
  • nalézt základy, na kterých vybuduje důvěru ve vaši firmu a její produkty,
  • vybrat vhodná klíčová slova, která do textu zapracuje tak, aby šel snadno nalézt v internetových vyhledavačích.

Proto od vás potřebujeme podrobné podklady. S jejich přípravou si ale nelamte hlavu. Většinu informací asi nalezneme ve vaší stávající produktové a obchodní dokumentaci a některé analýzy provedeme sami.

Co od nás dostanete a kolik vás to bude stát

Jakmile budeme mít všechny podklady, napíše náš copywriter jednu či více verzí požadovaného textu a předloží vám ho k připomínkám. Po jejich zapracování a konečném schválení vám text dodáme jako hotovou webovou stránku nebo v jiné formě, která vám bude nejlépe vyhovovat.

Samostatné vypracování jednoho marketingového textu běžného rozsahu (jedna webová stránka; 300 až 500 slov) stojí zhruba od šesti do deseti tisíc korun. V ceně je zahrnuto též studium a analýza všech potřebných podkladů. Na objednávku většího rozsahu dostanete až 20% slevu.

Záruka spokojenosti a obchodní účinnosti

Jako jediní v ČR nabízíme web copywriting s plnou zárukou spokojenosti a zvýšení obchodní účinnosti. Pokud usoudíte, že náš text není ani po zapracování vašich připomínek dostatečně kvalitní, a proto ho nepoužijete, vrátíme vám bez řečí jeho plnou cenu.

Vyžádejte si na web copywriting konkrétní nabídku.

Žádám o nabídku marketingových textů pro webové stránky.

Zde laskavě napište další informace o vaší firmě a cílech vašeho projektu:

A nakonec klikněte na tlačítko. Toť vše.