Během čtyř hodin se naučíte analyzovat web z pohledu optimalizace pro vyhledavače a reportovat výsledky svých SEO aktivit klientům či nadřízeným. Navíc si odnesete hotové šablony několika vzorových analýz a reportů.
otevřený termín (hlaste se, pak se domluvíme)
3 800 Kč + DPH
EDU 2000, Oldřichova 49, Praha 2
4 až 5 hodin (od 13 do 18 hodin)
maximálně 12 účastníků
školí Marek Prokop
Ovládat Google Data Studio a s jeho pomocí analyzovat data z
To vše s ohledem na typické potřeby SEO konzultantů. S pomocí lektora si přímo na školení vytvoříte vzorové analýzy a reporty, které můžete hned začít používat v praxi.
Seminář ale není jen o Data Studiu. Budeme na něm diskutovat i o metodice analýz a reportování SEO, dozvíte se, co přesně znamenají metriky ze Search Console a jaké chyby lidé dělají v jejich interpretaci, které metriky se na co hodí a nehodí nebo které další nástroje vám s nalýzami a reportováním SEO mohou pomoci.
Měli byste mít základní znalosti SEO (optimalizace pro vyhledavače) a pomůže vám, pokud alespoň trochu používáte Screaming Frog, Google Analytics a Search Consoli.
Školení se koná v počítačové učebně, takže ani nepotřebujete svůj notebook. Mějte ale připravený přístup ke svému účtu Google.
Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami školení. Do 24 hodin po odeslání formuláře obdržíte další instrukce e-mailem. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Děkujeme za vaši přízeň.